onsdag den 6. februar 2013

Tulamben

Byen er opkaldt efter et skibsvrag der sank under anden verdenskrig. Vraget lægger kun 20 m fra stranden, så man slipper for en lang og træls sejltur! I dag her jeg har to dyk, et på The Wall og et på Coral Garden. Specielt Coral Graden var rigtig godt, og uden tvivl et af de bedste jeg har haft - hvis ikke de bedste! Der er kun nogle få meter ned til koralrevet hvilket gør at lyset er helt fantastisk, derudover kan man også have meget længere dyk, netop fordi det er på så lavt vand. Desværre frøs min divemaster så vi gik op efter 55 min, men stadig med 100 bar tilbage. Følgende billeder er alle taget i dag, nyd dem !












I aften skal jeg ud at night dive om i morgen bliver det nok bare same same but different

2 kommentarer:

  1. Yeah, du så en pygmy seahorse!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, men den var ret svær at fotografere fordi den var så lille!

      Slet